Veelgestelde vragen

Hoe laat gaat de kerk open?

Een half uur voor aanvang van de voorstelling/expositie gaat de zaal open.

Waar kan ik parkeren?

U kunt parkeren in de SintJansstraat, de Hoofdstraat en in de Prof. Poststraat. Let u er wel op dat u geen hinder veroorzaakt voor omwonenden?

Is de kerk rolstoeltoegankelijk?

Ja, de kerk is rolstoeltoegankelijk. Om op het pad te komen is voor niet-elektrische rolstoelen echter wel een duwtje nodig. Het toilet is eveneens geschikt voor rolstoelgebruikers.

Hoe kan ik mijn ticket reserveren?

Tickets bestelt u online. In de beschrijving van het evenement staat hoe u dat doet; via een ticketservice of via een email naar programmering@nicolaaskerk.NU.

Kan ik pinnen in de kerk?

Ja, er is een pinapparaat aanwezig.

Hebben jullie een nieuwsbrief?

Nee. We maken gebruik van meerdere communicatiekanalen naast deze website. U kunt ze vinden op de contactpagina.

Is er gelegenheid om iets te drinken?

Ja, er is een bar waar koffie/thee/fris en alcoholische dranken verkocht worden.

Ik wil graag de kerk huren. Kan dat?

Ja. U kunt een evenement organiseren in onze kerk. Of u kunt een besloten bijeenkomst laten plaatsvinden. Er zijn legio mogelijkheden. Neem contact op met ons bureau.

Kan er ook getrouwd worden in de kerk?

Ja, u kunt trouwen in de kerk. Daarvoor moet echter wel een aparte vergunning aangevraagd worden bij de gemeente.

Ik word soms doorgestuurd naar een andere website om kaartjes te kopen

Dat klopt. We hebben de ’ticketing’ uitbesteed aan Eventgoose. Hiermee garanderen we een makkelijke afhandeling van de verkoop en kunnen we de toegang beter controleren.