Fraai Lawaai – ‘Muziek voor de Koning’

Het duo ‘Fraai Lawaai’ gaf op Koningsdag een concert op, maar vooral rond het Van Oeckelenorgel van Podium Nicolaaskerk. Louis Godschalk en Tjitze Vogel ‘orgelden’, maar musiceerden ook op marimba, piano, contrabas en percussie en gingen daarmee in gesprek in samenklank met elkaar en het orgel. Overigens betrok het duo het publiek nadrukkelijk ook bij hun spel. De aanwezigen deden maar al te graag mee en genoten met volle teugen van deze hilarische, vrolijk makende performance.

Tjitze Vogel en Louis Godschalk maken ook deel uit van het illustere ‘Strapatsky Ensemble’, vier muzikanten met stevige wortels in jazz, pop en wereldmuziek, dat al eerder met enorm veel succes bij Podium Nicolaaskerk optrad.

foto: Joy de Jong