Jeroen Kramer – Na de storm

zo 03mrt

15.00 uur tot 17.00 uur

SintJansstraat 8, Kloosterburen

Gewapend met slechts een stem en een gitaar, voert hij zijn publiek een volstrekt eigen universum binnen. Om iedere hoek wacht een nieuw miniatuur-avontuur van drie minuten, zoals de duistere murder-ballad ‘Onzichtbare Man’, het ontroerende ‘Geweermanbaas’, of het ironische ‘Ik kan het niet betalen’. Het repertoire bestaat louter uit eigen Nederlandstalig werk, plus een handvol frisse vertalingen van classics als Heard it through the grapevine (‘Ik lees het op de buurt-app’), ‘Jij, Amsterdam‘, (‘New York, New York) en Johnny B. Goode (‘Arie van Zelf’).

Het resultaat is een intrigerende mix van humor, ontroering en muzikaliteit. En wat dat laatste betreft: Jeroen verrast met puik gitaarspel, een veelzijdig stemgeluid en fraaie composities.

Dit concert is een activiteit van de 'Culture Club' van Podium Nicolaaskerk